FAQ - Tickets

Vraag: Op mijn tickets staan geen plaatsen vermeld, hoe weet ik waar ik moet zitten?

Antwoord: De plaatsverdeling gebeurt na de ticketverkoop. Je komt je plaats te weten nadat je ticket werd gescand aan onze balie.

Vraag: Ik heb een kortingscode, waar kan ik die invullen?

Antwoord: Tijdens het bestelproces kan je bij het invullen van je gegevens rechtsboven je "Couponcode invoeren". De korting wordt automatisch verwerkt.

Vraag: Ik heb geen online Bancontact. Hoe kan ik tickets bestellen?

Antwoord: Je kan enkel betalen met Bancontact, vraag dus bij voorkeur een familielid of vriend om hulp. Kom je er niet uit? Contacteer ons dan via het contactformulier.

Vraag: Zijn er plaatsen voor rolstoelgebruikers?

Antwoord: Ja, er zijn rolstoelplaatsen beschikbaar. Contacteer ons voor je bestelt voor de beschikbaarheid. Na de betaling vragen we je dat je je bestelnummer doorgeeft. Wij voorzien dan de nodige plaatsen.

Vraag: Hoe kan ik het vlotste de zaal bereiken?

Antwoord: In Berchem is weinig parkeergelegenheid. We raden af om met de auto te komen. De zaal is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (bus 21, bus 32, bus 298, tram 7, tram 15) of met de fiets. Je kan je route plannen via de website "Slim naar Antwerpen".

Stond je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.